Drömmar uppdaterade, del 2

16maj var senaste uppdateringen, nu har de grönskat lite till!

Grön: Avklarad
Röd: Har gått åt skogen
Gul: Jobbas på

Mål och drömmar för 2010
Sir Lancelot

*Starta tvåan, förhoppningsvis resulterar detta i tre Förstapris, LPII
*Ta sista Certet i Norge så vi kan stoltsera med NUCH
*Efter detta ta ett Cert här hemma så vi kan komplettera med SUCH
*Starta apellen och få ett uppflytt
*Starta viltspårprov och kämpa för ett SVCH
*Prestera så pass att vi får tävla SM i Weightpull ännu en gång…
*…gärna att de går så bra att vi får delta på EM

Öka
*Fortsätta träna o tävla trean, vi ska upp i Eliten i år
*Ställas ut en gång i veteranklass på Officiell utställning, gärna gå ut med en etta
*Debutera i mellanvikten WP och visa vad en riktig Grå Tysk går för

Octagon
*Starta ettan och plocka de tre förstapris som krävs för LPI
*Bli Sveriges genom tidernas yngsta vita Dvärgschnauzer som tar LPI
*Starta viltspårprov
*Plocka ett Svenskt Cert
*Plocka ett Norskt Cert, litet är ok
*Starta som Novice WP och komma på pallplats

Barbie
*Göra mer tid för mina vänner
*Inte ta på mej fler uppdrag än dom jag redan har
*Vårda min konstnärliga ådra
*Äta mer morötter
*Vara snäll, timid o blåögd så som folk oftast ser mej ; )

De går i rätt riktning! Just nu lever jag på ruset av att Octagon dryga året har tagit förstapris i LKI och att Öka tog en Superseger på 288poäng i LKIII i Mora igår. Enda ekipaget som fick uppflytt! 😀  SUPERJÄVLANÖJD! Hade ju bestämt att jag skulle pensionera Öka från Lydnaden då vi fick uppflytt men nu känns de ju som att man bör fortsätta… Hm. Ja så blir de nog 🙂 Nu ska jag vila en stund innan Ante kommer, vi drar till Boden o hämtar upp Camilla med Greta, sen drar vi vidare till Finland o testar lyckan i Showringen där.  Hej på er mina små Kycklingar!

Programmet från Mora, LPI LPII uppflyttad elitklass EWP6 EWP7 Cojas Öthina – LK3:

http://www.youtube.com/watch?v=7layv8AxPDs

Lämna en kommentar